Subway huurt horecaruimte in het nieuwe centrum van Nieuwegein

Nieuwsitem

Subway huurt horecaruimte in het nieuwe centrum van Nieuwegein

PERSBERICHT

Nieuwegein, 8 november 2011 – In het hart van de binnenstad wordt het nieuwe stadstheater gerealiseerd. Daaraan verbonden is de bovengrondse parkeergarage P6. De begane grond en eerste verdieping van deze garage zijn bestemd voor horeca. Broodjesketen Subway huurt een unit op de begane grond van circa 120 m² VVO. De verhuur werd begeleid door Bram Stokman van Adhoc horecamakelaars b.v. Er zijn op dit moment nog 3 units (160, 196, 268 m²) beschikbaar op de begane grond.

Over Subway
SUBWAY® is wereldwijd marktleider in de quickservicebranche. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten).
De eerste SUBWAY® franchise opende in 1974. Ruim 36 jaar later is het bedrijf, met meer dan 35.000 restaurants in 98 landen, de grootste en meest succesvolle quickserviceformule ter wereld.
Omdat de sandwiches voor de ogen van de klant en precies zoals de klant het wil worden klaargemaakt, is het niet verwonderlijk dat het SUBWAY® franchiseconcept in Nederland floreert. Klanten kunnen kiezen voor een van de klassiekers op het vaste menu, maar ook zelf hun broodje samenstellen. Zo is de hoeveelheid calorieën en vet goed te bepalen. Subway speelt daarmee in op de groeiende vraag naar een snelle, maar gezonde maaltijd.
In 2015 wil de keten de deuren van de 300ste vestiging openen. Momenteel zijn dat er 91; het bedrijf is daarom een campagne gestart om zo veel mogelijk franchisenemers te werven. Spil van de campagne is de website http://www.subway-franchise.nl/, die vandaag gelanceerd is.
Kortom: De toekomst ziet er rooskleurig uit voor iedereen die betrokken is en ervan houdt om bij SUBWAY® te eten!