Mijn alerts Direct regelen

La Place zoekt toplocaties voor expansie

Nieuwsitem

La Place zoekt toplocaties voor expansie

La Place wil de komende jaren meer restaurants openen op A-locaties. Om deze reden is La Place een strategische samenwerking aangegaan met Adhoc horecamakelaars, Van de Weerd Horecamakelaardij en RSP Makelaars.

Op 19 januari 2012 is in het recent nieuw geopende La Place Maarsbergen een samenwerkingsovereenkomst getekend tussen deze partijen. De expansie focust zich met name op locaties van 700-800m² in stedelijke gebieden en langs drukke A -snelwegen.

Expertise voor minstens 20 nieuwe locaties

Met de strategische samenwerking wil La Place verder vormgeven aan haar expansiestrategie.
Walter Seib, CEO La Place: “La Place wil de komende drie jaar graag zeven tot acht grote nieuwe vestigingen per jaar openen. Dit moeten échte “home-runs” worden, restaurants op toplocaties dus. Dit betekent dat wij ruim 20 nieuwe locaties in Nederland zoeken. Een fantastische uitdaging die we graag gezamenlijk met Adhoc horecamakelaars, Van de Weerd Horecamakelaardij en RSP Makelaars aangaan.” Deze partijen zullen namens La Place gaan optreden. La Place heeft deze drie partijen geselecteerd op basis van hun professionaliteit en landelijke marktdekking, waarbij RSP Makelaars met name in het Zuiden (onder de ‘Rivieren’) van het land actief is.

Meer informatie voor geïnteresseerden

Vastgoedeigenaren of andere belanghebbenden kunnen voor meer informatie en/of concrete locatie-informatie contact opnemen met Adhoc horecamakelaars, Henk Sluiter; Van de Weerd Horecamakelaardij, Bas Vanhijfte; RSP Makelaars, Mark van Zwam óf Dirk van Beurden en voor La Place, Sjoerd van Vilsteren.

Over La Place

La Place is als marktrestaurantformule onderdeel van SUN European Capital Partners, de groep waartoe ook onder meer V&D BV behoord. We hebben inmiddels meer dan 200 locaties: in V&D Warenhuizen, langs snelwegen en in winkelcentra, maar ook bij Duinrell, bedrijfsrestaurants, op Schiphol en op grote evenementen. Inmiddels hebben we verschillende formules ontwikkeld waarmee we de hele dag aan de verschillende behoeftes van de gasten kunnen voldoen. In alles wat La Place creëert, staat smaak op de eerste plaats. Die moet in al onze gerechten en producten het beste zijn! Om dat te bereiken werkt men met verse, eerlijke en pure grondstoffen.  Het liefst uit de regio en waar het kan biologisch. Om de gasten meer informatie te geven over de gezonde en duurzame aspecten van de producten, worden er icoonkaartjes bij de gerechten geplaatst. Bijvoorbeeld het caloriebewust-icoon om aan te geven dat een gerecht minder calorieën bevat. Of het vegetarisch-icoon op onze gerechten met veel groenten en fruit, zonder vlees of vis.

Cijfers:

• Op één na grootste restaurant-keten in Nederland
• 240 units op 105 locaties (in eigen beheer, franchise en joint venture)
• 2 Restaurants in Belgische winkelcentra
• > 5.000 medewerkers
• Jaarlijks zo’n 36 miljoen gasten
• Hoge merkbekendheid (95% in NL)

Kijk voor meer informatie op www.laplace.nl

Alerts

Stel uw persoonlijke alert in. Wanneer er objecten worden geplaatst die met uw ingestelde alerts matchen, ontvangt u automatisch een e-mailnotificatie.

Alerts