Brasserie De Hofvlietvilla in Zwolle aangekocht

De Hofvlietvilla is gelegen op de mooiste locatie van Zwolle, aan het water en pal tegenover de historische binnenstad. De voormalige stadsvilla ligt op het ‘groene eiland’ waar men veel broedvogels en wilde planten treft maar ook heerlijk kan genieten op het geweldige terras.

Verkoper Ton Kolman heeft deze villa ruim 10 jaar geleden verbouwd en gemaakt tot het succesvolle horecabedrijf dat het nu is. Maar Ton vond het tijd om een stap terug te doen en ging derhalve op zoek naar een geschikte opvolger. Adhoc horecamakelaars wist dat deze locatie op het lijf geschreven zou zijn voor de horecagroep die onder andere de Eendracht in Alkmaar, Weesp en Abcoude exploiteert. Na een vlekkeloos verlopen onderhandelingsproces is 1 mei jl. De Hovlietvilla overgedragen aan deze horecagroep onder leiding van Maurice de Jong. Hij zal het bedrijf als zodanig voortzetten en waar mogelijk nog succesvoller maken.

We zijn er trots op dat we de koper hebben begeleid bij het vinden en aankopen van de mooiste plek van Zwolle. Verkoper werd bijgestaan door Klaas van Erp van Maas bedrijfsmakelaars.

We bedanken alle betrokken partijen voor deze mooie transactie en wensen iedereen veel succes.