Moeders Eethuis heeft een nieuwe eigenaar!

Nieuwsitem

Moeders Eethuis heeft een nieuwe eigenaar!

Het gezellige, knusse en laagdrempelige eetcafé in Sassenheim heeft sinds 1 november 2012 een nieuwe eigenaar na een succesvolle bemiddeling van Adhoc horecamakelaars. Bij de nieuwe eigenaar, Bert van Ewijk, stroomt de passie voor horeca zijn hele leven al door zijn bloed. Van Ewijk is dan ook een echte horeca man met veel ervaring. Het bedrijf is gevestigd in een fraai hoekpand aan het horecaplein van Sassenheim (de Oude Haven). Door de jaren heen fungeert het horecaplein als evenementenplein waar onder ander een jaarlijkse biermarkt, Koninginnedagfestiviteiten, braderieën en beachvolleybal evenementen worden georganiseerd. Vanaf nu kunt u bij “Moeders Eethuis” terecht voor de heerlijke spareribs, varkenshaasjes of voor een gegrild ossenhaasspiesje.

Moeders Eethuis, Oude Haven 1 2171 GG Sassenheim